در این پست می خواهیم یکی از محصولات پرفروش و محبوب شیائومی یعنی جعبه ابزار شیائومی را معرفی کنیم :

جعبه ابزار ۱۲ تکه Jiuxun شیائومی مجموعه‌ای از ابزارهای ضروری است که در هرجایی مورد نیاز است. این محصول یک کیف با مجموعه‌ای از پرکاربردترین ابزارها است. کیس این مجموعه جمع و جور و راحت است و ابزارهای موجود در آن قوی و قابل اعتماد هستند.

جعبه ابزار شیائومی

ابزارهای موجود از فولاد آلیاژی با کیفیت بالا ساخته شده‌اند که دقت آن ثابت شده و دارای ساختار محکمی است. دسته پیچ گوشتی، انبردست و چکش از مواد لاستیکی با کیفیت ساخته شده که مقاومت در برابر لغزش را هنگام استفاده تضمین می‌کند. هر یک از ابزار به گونه‌ای ساخته شده‌اند که راحتی را هنگام استفاده برای تعمیر لوازم در خانه یا محل کار شما فراهم کنند.

جعبه ابزار ۱۲ تکه Jiuxun شیائومی از آن دسته محصولاتی است که بودنش در هر خانه ای ضرورت دارد ، تعمیرات جزئی مبلمان و یا جایی که نیاز به چکش و میخ، پیچ شل شده و غیره دارد. یکی از ویژگی‌های مثبت این محصولاین است که در یک جعبه ابزار محکم و منظم قرار دارد و خود جعبه فضای زیادی را در خانه شما اشغال نمی‌کند. جعبه ابزار ضد ضربه و محکم بوده و سگک قفل محکمی نیز دارد.

ابزار موجود در جعبه ابزار ۱۲ تکه Jiuxun شیائومی عبارتند از: پیچ گوشتی چهارسو، پیچ گوشتی شیائومی دو سو، متر با طول ۳ متر، چکش با سری میخ کش، پنج عدد آچار آلن، یک حلقه چسب برق، انبر دم باریک و یک عدد کاتر

وزن این محصول تقریبا ۱٫۳۶ کیلوگرم است و ابعاد آن۲۷٫۶ * ۲۰٫۳ * ۷٫۳ سانتی‌متر می‌باشد و یکی از پرطرفدارترین محصولات شیائومی می باشد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *